You are Here Home|Graphic|INFO+GRAFIK = Revolucionarni marketing alat

Blog

INFO+GRAFIK = Revolucionarni marketing alat

Kao što sam još u svom prvom postu najavio, jedna interesantna i pre svega aktuelna tema je danas na meniju. Svedoci smo da danas živimo u eri podataka, brojeva, procenata i sve više i više se uplićemo u tu mrežu. U jednom danu napravimo 1,5 milijardu raznih sadržaja, 140 miliona Tweetova i postavimo preko 2 miliona videa. Pokušavajući da „svarimo“ ovu ogromnu količinu podataka koji nam se serviraju lako možemo da se izgubimo i zalutamo u svetu kompjutera, mobilnih telefona i interneta. Ovo je svakako velik izazov za sve nas. Konstantno pokušavamo da se organizujemo, da sredimo podatke i informacije koje nas zapljuskuju iz monitora. Kako vi to uspevate?

Šta je Infographic?

Miks dizajna, teksta i analize sa kojim se predstavljaju informacije,  te način komunikacije se ciljnim javnostima. On na kreativan, uspešan, jednostavan i vizuelan način predstavlja podatke te se uspešno koriste u internet marketing kampanjama i SMM. Vizuelizacija podataka je ključna reč! Infographic je vizuelno ubedljivi komunikacijski medij koji može da iskomunicira kopleksne podatke u vizuelnom formatu (a znamo da nam je to najbitniji format ako želimo rezultate) i što je još bitno on može potencijalno da bude viralan. Kombnacija slike i teksta na pravi način daje efikasan alat koji ako se kvalitetno uradi „moli“ da bude deljen na mrežama.

Kombinovanjem teksta i slike komunikatorima je omogućeno da iskoriste prednosti pojedinačnih medija i da umanje njhove slabosti. Da li vaša delatnost ima potrebu da predstavi podatke na efektan način i da iskomunicira poruku sa klijentima i potencijalnim klijentima? Naravno da ima! Rast infographica je neverovatna, za samo 2 godine na Googlu pretraga klučne reči „infographic“ je porasla za 800%! Mislim da je ovo trend koji treba ispratiti.

Zašto uključiti Infographic u vašu content marketing strategiju?

Oni mogu da budu veoma ubedljivi ali zašto bi ih baš vi koristili? U nastavku ću dati nekoliko razloga:

  1. Povećavaju posećenost vašem sajtu – Samim time što će ljudi kliknuti na link infographica i sherovati ga povećaće vidljivost i posećenost vašeg sajta.
  2. Oni su atraktivni i ubedljivi – Ljudi vole brojke, činjenice i statistiku, dodajte interesantne slike i imate efikasan marketing sadržaj.
  3. Podizanje vrednosti brenda – Infographic u koji ćete postaviti vaš logo i vaše korporativne boje je moćno sredstvo za podizanje svesti o vašem brendu i prisutnosti na tržištu.
  4. Globalno prisustvo – U svetu gde je sve udaljeno na samo jedan klik infographic može da obezbedi globalno pokrivanje, što drugi mediji ne mogu da urade.
  5. Lako se primećuju i pamte – Ljudi su vizuelni i 80% informacija dolazi u mozak preko čula vida, treba iskoristiti taj optički nerv.
  6. Lako su prenosni – Kada ga napravite „embed code“ lako može da se postavi na sajt ili blog, tako da se stvara automatski link sa njihovog ka vašem sajtu
  7. Potencijalno su viralni – Zbog nihovog sadržaja, izgleda i privlačnosti za deljenje na društvenim mrežama infographic ima mnogo veći potencijal nego običan tekst ili slika.
  8. Povećava SEO – Viralna priroda infographica se povezuje savašim sajtom i Google indeksira vaš sajt preko „Page Rank“ algoritma. Ovo povećava značaj kod pretraživača za vaš sajt.
  9. Pokazuje da ste Ekspert u tematici koju predstavljate – Da bi se napravio dobar infographic potrebno je ozbiljno istraživanje, tu možete pokazati da ste ekspert u datoj kategoriji ili temi.

Da li ste vi kreirali svoj Infographic? Da li ste želite više sabraćaja ka vašoj webstrani i da ojačate vaš brand?  Dobro, dobro… Znam da želite. Evo male pomoći. Pogledajte OVDE 10 besplatnih alata za pravljenje infographica.

Pogledajte ovde i ovde infographike iz moje kuhinje, kako vam se sviđaju?

Pogledajte još nekoliko interesantnih infografica ovde, da dobijete neku dobru ideju…

Očekujem komentare sa Vašim uspešnim pričama!

ABOUT THE AUTHOR

Ladislav

Marketing guru, PR expert, Sales Ninja! :) An ambitious, highly motivated and energetic sales executive with excellent marketing and business development skills. A results orientated professional with a proven ability to get results, generate revenue, improve service as well as reduce costs. Over 10 years marketing experience of working in competitive industries and successfully identifying, developing and managing new business opportunities within these markets.