You are Here Home|Internet marketing|A SADA, SVI NAPOLJE!

Blog

A SADA, SVI NAPOLJE!

Svaka velika kompanija, a u poslednje vreme sve više male kompanije i preduzetnici koji svoj online marekting shvataju ozbiljno poznaju, a sada već i priznaju moć “velikih” društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, You Tube ili Instagram.

Svi kao jedan razmišljate! Svi isto? Ccc… Ajmo, sada svi napolje iz te kutije! Verovatno ste čuli za izraz, inače moj omiljeni: Think outside the box! Ajmo malo da budemo drugačiji, to je upravo ono što nam može doneti tržišnu prednost i omogućiti brži i lakši put do naših ciljeva, pogotovo ako je internet marketing u pitanju.

Mnogi od vas zanemaruju manje mreže, one koje su okrenute ka specifičnoj publici i bave se samo određenom nišom. Veliki broj kompanija svoj marketing i brendiranje, čitaj budžet, fokusira na vodeće socijalne mreže, ali one ipak nemaju ono što imaju manje mreže.

Kao prvo, velike mreže su anonimne i nisu toliko lične. U njih može svako da se uklopi, i tu se osećaj zajedništva gubi.  Na majim društvenim mrežama članovi se trude da budu deo grupe koja deli zajedničke interese. Ovaj poseban osećaj identiteta može stvoriti visok stepen lojalnosti korisnika!  Da ne kažem kako to možete iskoristiti, sigurno već znate.  Velike mreže jednostavno ne mogu to da postignu.

Male zajednice, društvene mreže, su odlična prilika da direktno cilajte određenu publiku, što je kod velikih mreža nemoguće, osim ako niste dobili nasledstvo od Mire iz Moskve,  pa možete da platite za oglašavanje. Na malim mrežama možete povezati  Vaš specifičan brend sa specifičnom publikom na specifičnom tržištu. Razumeli?  Nemate potrebe da ih jurite po Facebooku.

Kako da pronađemo takve društvene mreže koje su korisne za naš online marketing? Tu sam Vas čekao!

Ovo bi obično trebalo da uključi malo istraživanja, malo neuspelih pokušaja i malo “gubljenja” vremena po netu. Ja sam uradio malo istraživanje, i drago mi je da Vam mogu uštedeti  bar malo vremena i dati Vam neke smernice. U nastavku su linkovi ka nekim manjim društvenim mrežema koje su trenutno u trendu, a vi vidite da li možete da se uklopite…

Vegan Wall  Biti vegan nije samo dijetetski izbor nego i životna filozofija! Ova veganska društvena mreža promoviše etičku i zdravu ishranu, kreativno kuvanje ali se i fokusira na odeđeni stil življenja. Odlično mesto za prehrambeni, zdravstveni ili wellness brand.

Cafe mom  Mesto gde sve skupljaju hi-tech mame, razmenjuju savete, misli i tračeve. Ovo je odlično mesto za promociju proizvoda za malu decu, lifestyle savetnike, modne dizajnere za mame i za decu, fotografe kao i za mnoge druge brendove kojima je ova niša ciljna grupa.

Player Me  Mesto koje povezuje “igrače” iz celog sveta. Gejming je postala ozbiljna subkultura koja sa sobom otvara ogromno i pre svega profitabilno tržište. Ako Vaš brend ima veze sa ovom industrijom, ovo je pravo mesto za povezivanje sa potencijalnim klijentima.

Gap Year  Ovo je zajednica putnika koja se fokusira na razmeni iskustava  na pronalaženju avanturističkih saputnika. Ako Vaš brend nudi opremu za putovanje, prevoz, prenoćište ili slično ovaj sajt bi trebalo da imate u vidu.

Dao sam Vam smernice. Uključite sive ćelije, ostalo je na vama. Pronadjite Vašu ciljnu grupu i zapamtite: Think outside the box!

ABOUT THE AUTHOR

Ladislav

Marketing guru, PR expert, Sales Ninja! :) An ambitious, highly motivated and energetic sales executive with excellent marketing and business development skills. A results orientated professional with a proven ability to get results, generate revenue, improve service as well as reduce costs. Over 10 years marketing experience of working in competitive industries and successfully identifying, developing and managing new business opportunities within these markets.