You are Here Home|Content marketing|6 NAČINA DA PROMOVIŠETE NOVU WEB STRANICU

Blog

6 NAČINA DA PROMOVIŠETE NOVU WEB STRANICU

U online marketingu, kao i u drugim delatnostima, prvi koraci donose najviše izazova. Često me pitaju za savete oko web sajtova… ok,  napraviš web sajt, postaviš ga na net i šta onda? To je tek početak „borbe“ za potencijalne klijente! Sada je vaš glavni zadatak da privučete posetioce na vaš sajt, tj. promovisanje web stanice.

Promovisanje sajta ima najveću vrednost prilikom uspostavljanja online prisustva. Nije bitno da li se bavite prodajom cveća, imate plesni studio ili blog o zdravoj ishrani. Privlačenje više klikova i posetilaca bi trebao da bude glavni prioritet svakakog vlasnika sajta, te zato treba ozbiljno shvatiti zadatke oko promociije. Ne znate kako to da uradite?

Dobra vest je da stiže pomoć…

U nastavku ću navesti 6 načina kako da promovišete vaš novi web sajt.

  1. Napravite moćan newsletter sa sadržajem koji će navesti ljude da kliknu na vaš link

Newsletter ili Bilten je u upotrebi od prvih dana postojanja World Wide Weba, i još uvek je u širokoj upotrebi u online marketingu. Zašto? Zato što radi! Neposredni i direktni uticaj dobro smišljenog sadržaja koji stigne u nečiji inbox je siguran način da se postigne interesovanje te da se podigne procenat poseta web sajtu. Nemojte misliti da je ovo tako jednostavno. Treba osmisliti dobru kampanju koja će privlačiti ljude iz vaše korisničke baze (koju treba da napravite), u suprotnom će vaš bilten završtiti u tarsh folderu! Kada ste smislili dobru strategiju sa kreativnim sadržajem, napravite newsletter koji ćete poslati na što više kvalitetenih adresa. Kako da napravite efikasan bilten? Izvolite  7 saveta! Kako bi efekat bio bolji možete ga podeliti i na društvenim mrežama.

  1. Optimizujte stranicu za pretraživače

Dobar deo saobraćaja na vaš web sajt će dolaziti sa pretraživača. To je visoko kotiran, pouzdan i konstantan izvor saobraćaja (poseta) ka vašem sajtu, koji vam ujedno i daje mogućnost da dođete do nove „publike“. Da biste se uverili da vaš sadržaj zauzima istaknuto mesto na pretraživačima, u prevodu da je na prvoj stranici, obavezno poboljšajte SEO (Search Engine Optimization).

Ovih 7 trikova će vam sigurno pomoći da krenete u pravom smeru kada je SEO u pitanju. Posebno obratite pažnju na 2 savet. Najvažnije je da SEO postane deo vaše rutine, nije dovoljno uraditi posao samo pre pokretanja sajta. Uložite svoje vreme u SEO i sigurno ćete videti rezultate.

  1. Prisustvo na društvenim mrežama

Društvene mreže su omogućele nepoznatim brandovima i  malim kompanijama organski rast publike na netu bez trošenja ogromnih budžeta na online marketing. Sami ste svedoci koliko sadržaja ima na mrežama! Kako privući pažnju vaših ciljnih grupa? Pre svega  Kreativan sadržaj na društvenim mrežama je idealan alat da se novi sajt probije do svoje publike. Napravite poseban profil za vaš posao i tada promovišite vaš sajt na oba profila, ali pazite da ne koristite isti ton i stav pošto su to dve različite osobe. Morate razumeti koje su društvene mreže za vas, možda Instagram, Snapchat ili je vaša publika na Linkedinu. Facebook je mreža koja obuhvata sve industrije i naravno svu publiku.

  1. Pretvorite korisnike u promotere

Najbolji način za promociju je da to drugi urade za vas. Ne zbog uštetede vremena, novca i truda nego zbog vidljovosti u grupama do kojih inače ne bi dospeli, i zbog toga što je prava podrška uvek bolja bolja od plaćenog advertisinga. Recept za pretvaranje korisnika, posetilaca i klijenata u vaše ambasadore je jednostavan: Držite ih zadovljnim! Ako su oni srećni sa onim što dobiju od vas veoma će to rado podeliti sa prijateljima i poznanicima. Pored rada na društvenim platformama, napravite vaš sajt da bude „spreman za deljenje“, dodajte mu društvene vidžite ili funkcije koje podstiču na društveni angažman i dalje deljenje.

Kontaktirajte svoje klijente i zatražite od njih preporuke koje ćete posle objaviti na sajtu, biltenu i društvenim mrežama. Zatražite bez ustručavanja od vaših klijenata da proslede vaše biltene ljudima kojima oni misle da bi bili korisni, ili zatražite od pratilaca na društvenim mrežama da podele promociju za vaš sajt.

  1. Prioritet je mobilni

Veliki deo saobraćaja na vaš sajt će doći upravo sa mobilnih uređaja. Naravno, ovo će imati smisla samo ako je vaš sajt optimizovan za gledanje na mobilnim urađajima. Nije dovoljno samo da imate sajt na koji može da se pristupi sa bilo kojeg uređaja. Uvek treba da se teži što boljem korisničkom iskustvu, a to upravo omogućuje mobilni internet. Vaš sajt treba da izgleda dobro na svakom ekranu, tako omogućavate da više posetilaca uživa na vašem sajtu. Ovakvim pristupom ćete svako povećati posećenost vašem sajtu.

  1. Učite iz analitika

Ako zaista želite da dobro da iskoristite promociju sajta, držite se analitike. Analizirajte vaš dolazni saobraćaj i učite iz njega. Prelazeći kroz gore navedene faze treba da uvidite šta zapravo radi u vašem slučaju, gde su slabe tačke i šta ima najveći potencijal za rast. Možete da koristite Google analytics i da primenite ovih 20 saveta ili da se držite neke druge platforme za analizu. Šta god da izaberete gledajte stalno te podatke, učite iz njih, budite informisani kako bi kasnije na mnogo pametniji način promovisali vašu web stranicu.

Jeste spemni da vaš sajt privuče potencijalne klijente?

Koristite trenutno NAJEFIKASNIJI ALAT na internetu.

ABOUT THE AUTHOR

Ladislav

Marketing guru, PR expert, Sales Ninja! :) An ambitious, highly motivated and energetic sales executive with excellent marketing and business development skills. A results orientated professional with a proven ability to get results, generate revenue, improve service as well as reduce costs. Over 10 years marketing experience of working in competitive industries and successfully identifying, developing and managing new business opportunities within these markets.