You are Here Home|Content marketing|10 MOĆNIH REČI KOJE TREBA DA KORISTITTE U VAŠEM MARKETING SADRŽAJU

Blog

10 MOĆNIH REČI KOJE TREBA DA KORISTITTE U VAŠEM MARKETING SADRŽAJU

Bilo da ste vlasnik frizerskog salona, restorana ili firme sa stotinama zaposlenih koristite bar neki vid  online marketinga da ojačate vaš brend na tržištu koje je pretrpano konkurencijom? Ako je odgovor da, a nadam se da je tako, onda verovatno znate osnove. Imate profesionalno urađen sajt, redovno pišete blog, pravite prilagođene objave za vaše društvene mreže i šaljete informativne e-mail biltene svojim klijentima. Da li je to dovoljno da bi jednačina bila upotpunjena a rezultati zadivili vaše šefove?

Bojim se da nije! Ako ne kotistite  prave reči u vašem sadržaju prava komunikacija, što je negde i cilj ove igre, može da izostane! Ove marketing – moćne reči će podići vaše „klikove“ a cifre će pokazati da je sadržaj stvarno kralj, kako je to nekad rekao dobri Bill Gates.

U nastavku ću navesti 10 moćnih reči koje bi trebalo da koristitte prilikom pravljenja vašeg marketing sadržaja:

HACK – Popularna i trendi reč koja dovodi do klikova. Zašto? Zato što daje osećaj da će se nešto „sočno“ – super čuvani saveti otkriti. U današnjem brzom svetu  svaki ovakav savet je dobro došao, i evo klikova! Samo budite oprezni prilikom korišćenja ove reči da stvarno date koristan savet iz vaše oblasti poslovanja, inače to neće biti pravi HACK.

SALE – Svi ste već čuli za čuvenog Saleta? Ova reč se podrazumeva, svi znamo šta znači i šta ona radi. Ova lista ne bi bila potpuna bez nje. Koristeći ovu reč potstičete vaše klijente da kupuju više nego što bi oni to uobičajeno radili. Još bolje rezultate ćete imati ako Sale kombinujete sa rečima koje slede…

EKSKLUZIVNO – Dobro došli u VIP ložu! Svi vole tu da budu prisutni. Crveni tepih i obećanje da se osećaju kao deo specijanog kluba koji dobija ugovor, posao, specijani tretman ili informaciju pre drugih! Korišćenje ove reči će dovesti do visoke konverzacije. Savet:  Nemojte je koristiti često, pošto će onda izgubiti na Ekskluzivnosti.

FREE – Šta je bolje nego da se kupi na rasprodaji? Pogodili ste! Kad’ je džabe i sirće je slatko. Bez obzira šta imate u ponudi, ova četiri slova privlače kao magnet. Ali,  pošto ovo već svi „Marketing gurui“ znaju i koriste ga u neograničenim količinama ponekad se može smatrati i kao Spam ili nepoželjan sadržaj ako se koristi nepravilno. Uparite ovu reč sa vašom pravom ponudom i tako ćete izbeći pomisao da spamujete.

POŠTOVANI/POŠTOVANA – Studije su pokazale  ako se ljudima obraćate direktno i bez okolišanja, kroz vaše marketinške alate rezultati će biti daleko ispred očekivanih. Dakle, kada sledeći put kada budete pisali Bilten obraćajte se kao da pričate direktno osobi koja sedi tu sa vama u sobi. Bićete iznenađeni kakav ćete odziv dobiti.

KAKO – Svi koristimo Net da naučimo nešto. Kako? Jednostavno… Ljudi danas koriste internet za mnoge stvari, tragaju za rešenjima koja su visoko na njihovim To Do listama. Ako imate ekspertsko znanje iz neke oblasti, podelite to sa znatiželjnim klijentima, recite im kako u sjajniju budućnost…

SADA – Nema drugog vremena kada vi želite da uključite potencijalne  klijente u vašu priču. Sada! Koristeći ovu reč dajete osećaj hitnosti. Većina CTA (poziva na akciju) sadrži ovu reč. Provereno deluje! Nema razloga zašto da je i vi ne koristite.

NOVO – Ako imaš da kažeš nešto vredno pomena svojim pratiocima, kontaktima ili fanovima upotrebićeš ovu reč.  Naše oči imaju moć da pronađu ovu reč u gomili drugih reči. Ne oklevajte sa upotrebom kada imate novi proizvod, uslugu ili update – neka svi znaju šta je kod vas novo!

SAVETI – Ako nište baš spremni da objašnjavate korak po korak kako doći do željenog rezultata uvek vam ostaje nešto što ljudi vole da čuju – saveti. Ova reč je izuzetno primamljiva za kliktanje. Uz nju obavezno dodajte broj, da ljudi znaju koliko ih to korisnih saveta očekuje ako se odluče za klik na vaš link.

HVALA –  Sve marketiške savete i sve moguće strategije može da zameni jedno jednostavno i toplo hvala. Dajte ljudima do znanja da cenite njihovo vreme i posao ili jednostavno budite ljubazni. Ovo je reč koju svi znaju, nisu je zaboravili,  ali se veoma retko koristi. Svaki put kada dobijete priliku iskoristite ovu moćnu reč.

Poštovani čitaoci, sada ste spremni da unapredite vaše online poslovanje. Kako privući potencijalne klijetnte sa najefikasnijim online marketing alatom? Dugo čuvanu tajnu pročitajte ovde! Za Bespaltane savete vezano za online marketing pozovite odmah 063 512511.

Novo u ponudi 30 sekundi Whiteboard video, i on je na rasprodaji samo 50 €.

Nadam se da su vam ovi saveti pomogli!

Hvala Vam što ste odvojili svoje vreme i pročitali ovaj blog post.

 

PS.U Septembru ekskluzivni popust 50%! Poručite vašu video prezentaciju sada!

ABOUT THE AUTHOR

Ladislav

Marketing guru, PR expert, Sales Ninja! :) An ambitious, highly motivated and energetic sales executive with excellent marketing and business development skills. A results orientated professional with a proven ability to get results, generate revenue, improve service as well as reduce costs. Over 10 years marketing experience of working in competitive industries and successfully identifying, developing and managing new business opportunities within these markets.